Post by zaarasoveatou on Feb 5, 2022 12:44:17 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Frostrune ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Frostrune IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt meer uithoudingsvermogen ▞▞▞
▞▞▞ The Frostrune 2022 version ▞▞▞
Dit is erg. De graphics en gameplay zijn gewoon niet te vergelijken met andere games in hetzelfde genre. Ik heb het ongeveer een uur geprobeerd, maar kon het echt niet langer uitstaan, dus heb het verwijderd.
Het wordt elke keer afgesloten Prachtige game, van het verhaal tot de soundtrack. Maar werkt niet op mijn apparaat!! Waarom?
Ik heb enorm genoten van dit spel! het is misschien een beetje kort, maar de puzzels waren leuk en net uitdagend genoeg. De voice-acting was geweldig en de kunst en details waren prachtig! Ik hoop dat er snel weer een komt!! Ik raad dit spel ten zeerste aan. Het is misschien moeilijk voor mensen die nog nooit soortgelijke spellen als deze hebben gespeeld, maar ik denk dat het een goed eerste puzzelspel zou zijn, dit en Dream Chronicles!!
The Frostrune Macera Oyunları cmdj
Heel mooi spel!
Ik zal mijn beoordeling wijzigen zodra het probleem met intermitterende crashes is opgelost. Tot nu toe ben ik het aan het graven, dus ik ga nog steeds spelen omdat ik het net een half uur geleden heb gedownload, maar ik ben niet de enige persoon (ik heb nog een recensie gevonden) met hetzelfde probleem en ik kan alleen geïnteresseerd zijn voor een bepaalde hoeveelheid tijd bij het ervaren van meerdere crashes. Ik wil het afmaken, help mij jou te helpen mij te helpen 😉
Heel mooie en leuke puzzels
Ik wilde het spel leuk vinden, maar de app blijft zichzelf willekeurig sluiten, waardoor ik het om het andere scherm opnieuw moet openen. Haalt je echt uit de flow van het spel. Ik weet niet of het meer app is dan mijn telefoon aankan of wat het probleem is. En hoewel ik de schoonheid van de graphics waardeer, heb ik liever meer dingen om mee te werken op een scherm, dan wat neerkomt op een mooie foto met één item om op te pakken.
Het is een tijdje geleden dat ik een point&click-game heb gespeeld, maar wat vond ik deze leuk! Muziek, kunst, spookachtige geluidseffecten, stemacteren... allemaal ter plaatse. En ja, de zingende krijgers... ik ben een officiële fan van ze. Kunnen we ergens het lied vinden dat ze zingen? Ik vond het geweldig!
... 6 Frost Rune, 7 FusRoDa (gelukkig wel onder de Z toets), 8 Conjure Flame atronauch, 9 Raise Dead, 0 Oaksflesh om maar iets te noemen.
Ik kreeg te horen dat ik mijn ervaring moest beschrijven, dus ik zal eerlijk zijn. De game is indrukwekkend vanwege zijn grootte als begin met verbluffende beelden en het is ook gratis om te spelen en offline. Maar dan heb ik er een hekel aan als ik terug wil naar een vorige locatie en dan 30 seconden moet wachten. Ook zoals veel mensen hebben beoordeeld, was ik verrast dat een game van zijn kwaliteit offline en gratis te spelen is. Er rijzen dus enkele vragen. Waarom vragen de ontwikkelaars om toestemming? Verkoop je echt je persoonlijke gegevens om te spelen?
fantastische sfeer en geweldige puzzels. enige nadeel is dat het spel af en toe stopt met werken
The Frostrune রোমাঞ্চকর vgg
Ik ben al 3 keer volledig uit het spel gegooid, slechts binnen 5 minuten na het spelen van dit spel, ik heb een Moto E4 en het zou moeten werken aan dit merk, help alstublieft, ik wil kunnen spelen en geniet van dit spel
Kan niet spelen -- het blijft crashen. Het loopt een paar minuten en wordt afgesloten.
Complex tot het punt van verlies van interesse. Hints zijn eigenlijk geen hints, maar eerder puzzels op zich.
goed gemaakt, maar geen fan van de mechanica of hoe open het is?
Leuk spel! Goed verhaal, geen advertenties. Te snel klaar....
Heb echt geprobeerd dit leuk te vinden. Goed begin, maar het wordt steeds vager. Krijg geen plezier door de hele tijd om hints te vragen. En waarom heb ik 2 uur lang een klomp klei rondgedragen zonder waarneembaar gebruik? Heb het spel gedumpt. Installatie ongedaan maken.
Écoutez The Frostrune (Original Soundtrack) par Jacob Lincke sur Deezer. Main Theme, Hávamál, Rimfrost...
Geen bijles. Ingewikkelde tips. Kon de 3e stap vanaf het begin van het spel niet doorlopen. Installatie ongedaan maken.
Leuk spel, maar ik vind dit spel te kort en er kan nog iets aan toegevoegd worden en ook de muziek is geweldig in dit spel
Het spel is absoluut mooi en interessant, maar het blijft crashen op mijn telefoon. REGEL DIT ALSJEBLIEFT!
Waarom heeft het toegang tot media nodig?
Ik ben meestal goed met puzzels, maar meer dan een paar van deze gebruiken maanlogica. Met tussenfilmpjes kun je niet snel door de dialoog klikken, en ik las snel, dus ik moest wachten tot de audio veel inhaalde. Verhaal was erg kort en zonder veel diepgang. Grafisch was het mooi. Ik wilde ervan houden; Ik vond het niet echt leuk.
kon het niet krijgen om te laden
Kon niet spelen omdat het na elke paar minuten spelen steeds vastliep
Mooi en sfeervol, dit had een instant klassiek verhaalgedreven avonturenspel kunnen zijn. Jammer dat de app willekeurig blijft bevriezen, waardoor deze onspeelbaar wordt.
Tot nu toe lijkt het erop dat deze game het probleem heeft dat ik heb ontdekt dat ik ongeveer 30 seconden na het spelen van de game de game zonder reden vastloopt. Ik hoop dat jullie dit oplossen, anders moet ik het verwijderen. Het heeft geen zin om een spel op mijn telefoon te hebben dat elke 30 seconden crasht. Als je het repareert, geef ik je een beoordeling van 5 sterren. Fijne dag. Update: nu ik dat heb gezegd, wil ik niet dat jullie op mijn locatie weten dat de game nu helemaal niet werkt, wat je zou moeten doen maak geen spel zoals dat je onze locaties moet kennen om een spel te spelen nu het spel niet kan openen dus helaas zal ik je spel in de toekomst moeten verwijderen er is geen reden als de locaties van mensen
The Frostrune Aventure fbd
Wanneer je op het punt komt waar je de grot moet betreden met de kist na het oplossen van de ravensteen, kun je niet klikken om de grot binnen te gaan. Zinloos.
Moto X3M Bike Race Game Lenktynės zlhs
Moet op het scherm blijven met de frostrune
Het opent niet het spel zat vast
파워레인저 레거시워 - Berichten
Voeg ondersteuning toe voor Google Play Games (prestaties, cloudopslag, enz.). Bedankt.
Wat is er met machtigingen? Verwijderd zonder te spelen. Ik heb deze al op Steam. Het is een geweldige game en waarom willen ze in vredesnaam toegang tot de locatie en bestanden van de telefoon?
Wil toegang, tot foto's, bestanden en locatie. Zie hier de noodzaak niet van. Als je geen spel hebt. Jammer dit.
De kunst en muziek zijn erg mooi, maar ik verdwaal nogal vaak en weet niet wat ik moet doen.
Dit spel is gewoon prachtig, heel charmant en een genot om te spelen. Ik ben een harde criticus en ik ben er niet dol op om vaak 5 sterren te geven, omdat 5 sterren perfectie suggereert, wat deze game niet is. Het verhaal zelf was niet uitgebreid genoeg om me gehecht te voelen aan een van de personages, hoewel de tekenstijl van het spel en het algehele mysterie van het eiland boeiend was. Mijn eerste playthrough duurde slechts 3 uur zonder gidsen.... Ik ben opgewonden om te zien dat de ontwikkelaars een ambitieuzer project maken.
The Frostrune Aventura cixa
Um, ik heb het net gedownload en het blijft crashen. Echt balen omdat het zo hoog gewaardeerd wordt en ik hou van dit soort games
Problemen of storingen met Android Lost? Is not DOWN.
Als u het delen van locaties en toegang tot uw mediabestanden weigert, kunt u helaas niet spelen.
verspilling van tijd en logica ... 5 minuten doorbrengen en verveeld
Goed spel maar crasht heel vaak, hopelijk wordt dit snel opgelost
Opnieuw bewerkt --- Ik ben dol op dit spel, maar ik moest het uiteindelijk van mijn telefoon verwijderen. Ik hield van het spel en zou het graag een 5 geven, maar het bleef crashen en ik moest gewoon mijn drie laten vallen op een één. Ik moest het spel consequent opnieuw opstarten en doorgaan. Het werd vervelend. De game nam steeds mijn uitrusting weg, gaf me uitrusting terug die ik al had gebruikt en begon me helemaal opnieuw terwijl ik midden in acties zat. Ik zou graag zien dat dit spel echt werkt, maar ik begin te twijfelen.
Ik vond het thema van het spel leuk en ik hield van die Arabische optie, maar het is extreem moeilijk dat soms saai wordt.
Mooi verhaal, geweldige soundtrack, graphics die er erg netjes uitzien. De aangeroepen beelden blijven je bij. De moeilijkheidsgraad is precies goed - verwacht geen gemakkelijk spel, maar eerder een intuïtief, realistisch spel dat een vermakelijke uitdaging biedt. Zal het graag nog een keer spelen en ik raad alle fans van het genre en thema ten zeerste aan om het eens te proberen. Het is alles wat het belooft en meer ^_^
Wow zo goed!
The Frostrune 4+. Snow Cannon Games. Ontworpen voor iPad. 4,8 • 5 beoordelingen.